Wymagania z języka angielskiego dla klasy 4

Rok szkolny 2014/2015         Kryteria oceniania z jezyka angielskiego dla klasy 4

 

Imię i nazwisko nauczyciela: Monika Wajdzik, Daria Kowalczyk

 

 

Dopuszczający

  • podawanie danych personalnych: imię wiek, narodowość, numer telefonu
  • liczenie do 100
  • znajomość alfabetu
  • znajomość zaimków osobowych i dzierżawczych
  • znajomość czasowników to be, to have w czasie teraźniejszym, rozróżnianie zdań twierdzących, pytających i przeczących z tymi czasownikami
  • Znajomość czasów Present Simple i Present Continuous
  • Znajomość konstrukcji there is /there are
  • Rozumienie prostych poleceń i komend: Go! Let`s...
  • Znajomość podstawowych okoliczników miejsca
  • Opanowanie słownictwa z zakresu: nauka, szkoła, kolory, rodzina, nazwy krajów i narodowości, części ciała, meble i pomieszczenia, zwroty grzecznościowe
  • Czytanie i tłumaczenie prostych zdań
  • Odrabianie zadań

 

Dostateczny

  • j.w.
  • rozumienie ogólnego sensu prostych tekstów pisanych i ze słuchu
  • umiejętność opowiedzenia o sobie
  • odpowiadanie na proste pytania
  • w miarę poprawna ortografia i wymowa
  • zaangażowanie w lekcjach

Dobry

  • j.w.
  • rozumienie sensu dłuższych i bardziej skomplikowanych tekstów pisanych i ze słuchu
  • umiejętność formułowania krótkich samodzielnych wypowiedzi na dany temat
  • umiejętność prowadzenie swobodnej wypowiedzi na poziomie stopnia zaawansowania
  • poprawna wymowa i ortografia
  • aktywne uczestnictwo w lekcjach

Bardzo dobry

  • j.w.
  • bezbłędna ortografia i wymowa
  • umiejętność tłumaczenia zdań oraz dłuższych tekstów w zakresie poznanym w czasie lekcji
  • umiejętność samodzielnego formułowania dłuższych wypowiedzi
  • rozumienie sensu tekstów słuchanych i pisanych

 

Celujący

  • j.w.
  • posługiwanie sie językiem angielskiem w znacznym stopniu przewyższający poziom programu, który jest aktualnie realizowany
  • samodzielne wykonywanie zadań dodatkowych w domu i na lekcji
  • samodzielen opracowywanie tekstów dodatkowych, umiejętność streszczania ich, odpowiadania na pytania szczegółowe do tekstu
  • udział i odnoszenie sukcesów w konkursach z języka angielskiego