Kryteria oceniania z języka angielskiego dla klas 4 - 6 w roku szkolnym 2016/17

Kryteria ocenienia z języka angielskiego dla klasy 4-6 na rok 

szkolny 2016/17

Dopuszczający

  • uczeń jest przygotowany do lekcji: nosi podręcznik, ćwiczenia oraz zeszyt

  • uczeń odrabia zadanie domowe

  • uczeń potrafi przeczytać i przetłumaczyć proste zdania z zakresu poznanego na lekcji materiału

Dostateczny

  • j.w.

  • z pomocą nauczyciela potrafi odpowiadać na proste pytania

  • potrafi w kilku zdaniach opowiedzieć o sobie

  • z pomocą nauczyciela jest w stanie wykonać proste ćwiczenia ze słuchu ( zadania zamknięte typu prawda/fałsz, zakreślanie właściwej odpowiedzi)

  • z pomocą nauczyciela jest w stanie wykonać proste ćwiczenia do czytanki ( zadania zamknięte typu prawda/fałsz, zakreślanie właściwej odpowiedzi)

  • rozpoznaje zagadnienia gramatyczne zawarte w podręczniku

Dobry

  • j.w.

  • opanował słownictwo zawarte w podręczniku

  • potrafi opisać obrazek przy pomocy słownictwa poznanego na lekcji

  • uczeń potrafi płynnie przeczytać i przetłumaczyć teksty zawarte w podręczniku

  • samodzielnie wykonuje ćwiczenia ze słuchu, ćwiczenia do czytanek oraz ćwiczenia pisemne

  • uczeń aktywnie uczestniczy w lekcji

  • uczeń popełnia sporadyczne błędy w wymowie oraz pisowni poznanego słownictwa

Bardzo dobry

  • j.w.

  • uczeń bezbłędnie posługuje się zagadnieniami gramatycznymi z zakresu podręcznika

  • uczeń posługuje się bezbłędną wymową i ortografią poznanych wyrażeń

  • wykazuje bardzo duże zainteresowanie przedmiotem

  • uczeń potrafi samodzielnie zrelacjonować, opowiedzieć poznany na lekcji tekst

Celujący

  • j.w.

    • uczeń może otrzymać ocenę celującą jeśli maksymalnie realizuje materiał
      z zakresu podstawy programowej i w ocenach cząstkowych posiada oceny bardzo dobre i celujące

    • uczeń bierze udział i odnosi sukcesy w konkursach językowych

 

Prace pisemne uczniów oceniane są zgodnie kryteriami oceniania zawartymi w statucie
ZSO im. S.Żeromskiego.